lördag 28 november 2009

Regn

Ovantligt att det regnar i denna härliga stad =).
Jag hann tvätta 2 fönster och skulle precis ge mig på det 3:e...men får vänta lite.
Men har det slutat nu kanske???

Jag hade en skön dag igår. Väldigt mkt att göra på jobbet, men det var nog för att jag hade möte i 2 timmar och sen lunch.
Vi hade ett första möte vad vi ska göra innan vi ska till shtlm på kurs.
Mötet var så klart på engelska och kände mig inte så bortkommen som jag trodde jag skulle göra. Jätte skönt verkligen!
Hon var inte alls svår att förstå och verkade jätte gullig. Det är hon som ska hålla kursen också så det blir nog alldeles utmärkt.
Det svåraste med detta är nog att ge alla feedback. Bra och konstruktiv kritik. Vi ska ge alla feedback och vi har ju 3 grejer var så det blir en hel del som man ska tycka till om. Jag är verkligen skitdålig på det, men kanske blir bättre efter detta. Jag kommer utan tvekan vara yngst i sällskapet...Hoppas de är gulliga ändå =) haha

Efter jobbet så gick jag och Monica och tog ett glas cava på first hotel g. Satt kanske i 2,5 timme kanske och sen hem. En perfekt och jätte mysig kväll.

Nu tror jag faktiskt att det har slutat regna så jag ska göra ett försök att ta ett till fönster.

Har lite before and after kort när jag pyntat klart =)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar