onsdag 11 november 2009

Resultat

Idag har det varit en kul dag.
Vi hade ju kvartals resultat och jag fortsätter bara att öka. Väldigt konstigt...
Känns som man bara jobbar på som mina andra kollegor, men tydligen så gör jag nåt som inte dom andra gör.
Vart lika glad och spänd av resultatet den här gången. Men nu har jag nog nått toppen på vad man klarar av så nästa gång så blir det nog nedåtgående siffror men ändå.
Är glad idag.

Jag har också fått den "tjänsten" som linjeinstruktör, vilket innebär att jag ska hålla i en utbildning. Vet inte vart jag ska hålla kurserna, men kanske sthlm.
Först ska vi iaf på en 4 dagars utbildning i sthlm och tydligen ska den hållas på engelska. Men det ska nog gå bra.
Sen så ska väl planeringen börja för kursen man ska hålla. Hoppas att det är jag och den andra personen på kontoret som ska hålla i kurserna tillsammans.

Nu blir det Greys =)
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar