torsdag 12 november 2009

Gothia kväll

Varit på gothia hotel med middag och visning och avslutade det hela med ett till glas vin på incontro.
Var en sån härlig kväll.
Inte alls så "jobbmässigt". Urgo mat. Först en förrätt...eller en aptitretare med nån ankgrej...haha sen till huvudrätten som var oxfile med potatiscreme och rödbetor och sky. Så fruktansvärt gott. Efterrätten var nån mjölkchoklas mouse med lite vinbär eller nåt på och nån röd grej också...gud va jag är bra på att förklara.
Nu ska jag försöka packa lite inför imorn. Ska ju till Falkenberg... har ingen aning om vad jag ska packa ned och klockan är 2240...hmm
Sen skriver syrran till mig på msn också...Vill ju prata med henne också. Kommer väl isäng till 24 om jag har tur.

Kort har man alltid tid att knäppa =)


Fulast pussmunnen hittils tror jag...haha
Stor kram i vilket fall så ska jag ta och försöka få ned några trosor, strumpor och klänningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar