måndag 2 november 2009

Bilder från mobilen

Sov hemma hos syrran första natten, här sitter vi och skojar lite vid frukosten.

Jag säger bara no makeup...

Men här har vi fixat till oss

Min therese och Johan

Härliga Mariorna ;)
En del av gänget som var med i lördags.Toa kö kort

Camilla, syrran och jag


Ville verkligen inte åka hem igår. Sen såg jag mitt gamla hus så jag fick lov att ta kort.
Har bott i både 2.a och 3:e huset..men känns som alla har bott i något av husen ..haha Mötte upp Daniel och vi gick och hämtade hans bil hemma hos en kompis och så tog vi en sväng och tände ljus på min gammelmormors grav och sen på min farmors också.
Sen visste vi inte vart vi skulle åka så vi tog en sväng till kyrkogården där daniels mormor ligger...den låg verkligen mitt ute i skogen och det var mörkt...gillade inte riktigt att gå där mitt ute i ingenstans och gå på en kyrkogård...även om ljus var tända.
Jaja jag har kommit hem utan större skador.
Stor kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar