söndag 8 november 2009

Fars dag

Grattis Pappa på Fars dag!

Jag babblade med pappa idag och han hade varit och tävlat i styrkelyft igår.
Han håller ju fortfarande på med detta och jag blir alltid lika förvånad att han fortfarande klarar att ta så mycket som han tar. Min pappa är stark! HIHI
Jag var och tittade på när pappa tävlade och jag blir alltid så stolt och får nästan tårar i ögonen.
Blödiga Maria.
Nu har kattis åkt hem . Vilken underbar dag vi hade igår. Åt massor av godis och vi tog massa roliga kort igår...som vanligt.
Vi hade tänkt att prova en hel del outfits och knäppa kort, men det blev aldrig så...gjorde typ 2 och så orkade vi inte mer.
Nej nu ska jag ta och ta tag i städningen igen =).
Jag har 25 min på mig och sen är tvätten klar också.
Stor kram till Pappa på hans dag!
Nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar