fredag 20 november 2009

Patricia och new moon

Idag har jag och Patricia varit och sett filmen New moon.
Det var verkligen jag, Patricia och alla småtjejer. De applåderade när filmen började. Började skrika när "Edvard" gjorde sin första scen. När "jacob"drog av sig tröjan var det också skrik. Ja ni kanske fattar hur det var.
Men ändå så var det helt ok. Man störde inte sig så fruktansvärt mycket iaf.
Vilken film. Jag älskar verkligen den serien. Trots att det är en vampyr serie. Detta var andra delen och den var minst lika bra som ettan. Det är ju inte en enbart vampyr film utan en helt underbar och jobbig kärleksfilm som är i flera delar.
Jag vill som vanligt se nästa film direkt, menmen jag får väl vänta ett par år eller nåt

Imorn är det ju dags för min patricia att åka bort igen. Hon reser massor den tjejen...som om inte jag gör det men hon är värre.
Hon ska resa med rosa bussarna till sydamerika och vara borta i TVÅ månader. Jag kommer sakna henne så otroligt mkt. Så mysigt att vi gick på bio sista kvällen när hon var hemma trots att hon har massor att göra före imorn.
Imorn ska jag ned och säga hej då till henne.
Kommer sakna dig honey.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar