måndag 2 november 2009

Kundmöte imorn

Nu ligger jag nyduschad i min lägenhet.
Ätit soppa. Lätt och behändigt. Hade en fransk löksoppa hemma så den fick duga. Den var helt ok.


Idag fick jag reda på att jag ska på ett kundmöte kl 14.
Tycker om att göra sånt, men ändå tycker jag det är lite läskigt. Det är ju utanför min trygghetszon eller vad man ska säga. Det är ju roligt när man utmanar sig själv för man växer alltid ett steg till när man gjort något man varit nervös för innan eller som man känner är lite läskigt.
Samma sak med den grejen jag har sökt på jobbet. Jag ska ev hålla i en utbildning. Jag har sökt till det som heter linjeinstruktör...vi får se om jag får det. Vet inte hur det kommer vara upplagt eller nåt men det är också en väldigt läskig grej men som jag tror att jag kommer fixa bara jag får förbereda mig lite.
De tar säkert dom i Stockholm först eftersom det är bland annat där de ska hålla kurser.
Min chef hade sagt snälla saker om mig i alla fall så vi får se. Lite kul när det händer lite saker och får lite utmaningar.

Ska ladda över lite kort från min mobil också sen helgen...får se om jag orkar idag.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar