tisdag 17 november 2009

Bråttom hem...

Igår hade jag nog lite bråttom hem, glömde min väska på jobbet.
Där låg alla grejer...smink, hudkräm, ansiktskräm, deo, parfym och skor.
Gud va lite mascara kan göra för mig...såg så trött ut imorse!! Men ålderna tar väl ut sin rätt..haha

Ikväll ska jag handla lite härliga grejer till tapas som jag ska göra imorn.
Blev nog bra mycket olika grejer men ska bli så kul att få hem lite vänner imorn.
Det är ju den stora 31 års dagen =)

Man har nästan lite ångest inför denna dag eftersom jag inte har mina föräldrar eller släkt i närheten. Sen vi tjejer som alltid ses när vi fyller år...alla bor så långt bort.
Det är ju annorlunda när man är tillsammans med någon, för då har man iaf en person som finns där den dagen...det är det som är så segt med singel livet...

Nu har det tagit ett tag att skriva detta så ha en härlig dag så lägger jag säkert upp lite kort idag. Kram

1 kommentar:

  1. Puss, är med dig i tanken från Borlänge! Tur du har härliga vänner som kommer och hälsar på dig på dn stora dag!

    Puss från Cappe, Maja Baja, Mallan och Redrik ;)

    SvaraRadera