lördag 19 december 2009

Lördag

Underbara Lördag. Underbart att få sova tills man vaknar och när man gör det så får man somna om igen om man vill!
Sitter och tar en lång frukost i köket.
Jepp ljusen är tända och tände även 4:e ljuset nu för att jag inte är hemma så länge.
Det är inte ofta jag sitter i köket och äter...sitter mest i vardagsrummet. Det är ju så trist att sitta och äta själv.

Om jag får säga det själv så trodde jag förra året att jag skulle ha träffat någon den här tiden.
Så är inte fallet och jag går ett nytt år tillmötes ensam, men nästa år då ni =).
Jag har bestämt mig för att det ska bli ett kärlekens år, inte jobb år som det har blivit nästan de andra 2 åren.

Ska ta tag i träningen på allvar. Så mycket som jag väger nu har jag aldrig gjort och vill inte göra mer ;)

Känns som en jätte skön dag idag. Lite slappdag+tvättdag och sen ska jag ta en långpromenad till Patricia och se om hon har fått några räkningar som hon måste betala.

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar