fredag 4 juni 2010

1 dag kvar

Wiiiii, nu är det bara 1 dag kvar. Helt underbart!!!
Fattar inte att vi ska till Grekland, men så är det väl alltid när man ska iväg att man inte fattar det förräns man är där.
Vädret ser ut att vara soligt och fint så det är skönt.
Pengar växlade. Ska växla lite till idag tänkte jag. Jag kör kontanter...bra eller dåligt..ja det vet i sjutton.

Nu har jag valt ut lite böcker att ta med mig på resan så jag har något att göra =)

Först blir det Santorini, Naxos och Mykonos. Vi får se om vi tar någon utflykt någon dag till någon av grannöarna..Ios kanske. Ja det visar sig.
Får se om det blir ett inlägg ikväll.
Lade fram kläder imorse så jag nästan vart sen till jobbet. Men alla kommer inte få plats. Jag packar ju alltid i sista minuten. Jag lovar att jag ska börja packa innan kl 22 idag iaf...det är tidigt för att vara mig =)

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar