onsdag 23 juni 2010

Midsommar

Vad sjutton ska man ha på sig på midsommar....
Jag har knappt hunnit tänkt på det. Jobbet är det svin mkt på fastän det närmar sig midsommar. Det brukar vara rätt lugnt den här perioden men inte nu.
Ska bli så kul att åka till Jossan. Nu var det länge sen igen sen jag såg henne!!!
Jag har ju inte ens sett hennes new york kort. Dom vill man ju se!

Jag prelbokade en resa till Miami idag...Fick en skit billig resa. Nu återstår det får se om jag har råd eller inte. Men det är nästa år, men hade tänkt att jag skulle fixa ihop en resbudget och nästa år ska ju jag och patricia till New york igen är det ju bestämt.
Jag är så himla impulsiv när det kommer till resor. Vill ju alltid resa och det är svårt att låta bli och jag har ju aldrig varit i Miami heller...ja vi får se hur det blir. Ska sätta mig och kika lite på det.
Men packningen...ja den gör jag väl vid 22...haha

2 kommentarer:

  1. Nu är kl 22.10. Hur går det med packningen? ;)
    Hälsa Jossan så himla gott. Oc ha en härlig midsommar.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. 2211 var packningen nästan klar. Vart klar kvart över=)

    Hon hälsar med all säkerhet tillbaka!

    SvaraRadera