torsdag 17 juni 2010

Väskan är hemma

Väskan kom till mig igår vid kvart över 9 så jag tog tag i den på en gång och packade upp. Väldigt ovanligt för att vara mig. Allt skulle ju typ i tvättkorgen nästan.
Så jädra skönt i morse när jag vaknade. Jag somnade direkt igår och sov typ som en död säl hela natten.
Imorse duschade jag och det var så underbart att ta sig en dusch hemma!
Det är superskönt att vara iväg men så underbart att komma hem till sitt igen.

Igår var det så kul att jobba. Jag skottade samtal och även fast det var endel med strejken så var det himla kul. Allt som inte har med askmoln är roligt =)

Snart är det Midsommar och då blir det till Falkenberg, men först är det helgen och jag kommer sitta bänkad och kolla på bröllopet =), kommer säkert grina också för att det är så fint...haha

Nu är det snart lunch och det blir sushi idag. Gissa om jag längtat =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar