torsdag 24 juni 2010

Falkenberg

Hejhej
Ville bara önska alla en trevlig Midsommar eller säger man glad midsommar.
Jag är på plats i Falkenberg och jag och Jossan har varit och käkat på Harrys och sen hade dom torsdags quiz vilket var himlans roligt. Vet inte hur det gick men jag tyckte det var riktigt skoj... ämnet var religion...haha fast det var bara låtar som hade typ gud i eller heaven eller nåt sånt så det var inte så jobbigt som jag först trodde.

Imorn är det midsommarfest hemma hos Lisa. Det ska bli jätte skoj och ser hur hon har det nu när hon flyttat till hus! Det ska tydligen vara jätte fint och Lisa har jätte bra smak verkar det som så det ska bli kul.
Imorn ska vi ställa klockan så vi kommer upp i tid haha, det gör jag och Jossan aldrig annars. Ligger och bladdrar massa när vi vaknar och oj nu är klockan typ 11 eller 12 så nu måste vi upp och äta frulle...Så är det ungefär...haha

Nej nu blir det sängen. Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar