tisdag 22 juni 2010

Let´s dance och Beck

Igår så var David i stan. Så himla kul att ses. Vi ses alltför sällan!
Han var här på kund besök så när han käkat klart på kvällen så mötte jag upp honom på dinner 22 och drack ett glas vin och satt och pratade massa minnen. Vi har verkligen kännt varandra länge nu. Sen -98. Sjukt.
När vi satt där så kom Let´s dance Malin in och då sa David snart kommer nog Stefan Sauk...jajamen en stund senare dök han upp och dom kramades lite. Jo lite kärlek i luften kan det nog vara. Jag sa till David att jag borde gå fram och be om autograf och knäppa kort...haha Han fattade nog att jag skojade.

Idag var jag och Henke på bio. Vi såg Beck. Den var sjukt bra. Jag vart helt förvånad och Henrik satt och skrattade åt mig när jag satte och hoppade. Jag hoppar ju alltid till när det är spännande. Även om jag vet att nu kommer jag hoppa till så gör jag det ändå. Dom bakom oss hällde tydligen ut popcorn också när de hoppade till...haha
Kändes inte som Beck - film riktigt var mycket bättre. Eller så är jag bara sån idag nu när jag sett den. Nej men jag tyckte den var riktigt bra. Ja nu har jag nog sagt det tillräckligt.

Idag höll jag en snabb genomgång om utlandståg och imorn är det sista gruppen!
Jag fick jätte bra feedback idag från min chef att folk tyckte att det var bra och relevant information så det är ju jätte kul.
Jag tycker själv att jag fått med ganska bra info =) Får väl se vad Helene och resten tycker imorn....hehehe

Nej nu blir det snart sängen. Tänkte komma i säng i tid ...
Natti

2 kommentarer:

  1. ååh jag som tänkt se Beck, då vet jag att den var bra. :) Tack för tipset!

    Kram

    SvaraRadera
  2. hihi your welcome. Skrev precis på din blogg haha.
    Filmen var riktigt bra och M kommer nog också tycka att den är bra.

    SvaraRadera