torsdag 3 juni 2010

Presentation

Idag hade jag min första "utbildning" eller information kanske man mer ska säga.
Det gick jätte bra trots att jag inte förberett mig så väldans mkt. Gjorde klart materialet i tisdags så det var inte mkt tid över =)
Men mina gulliga kollegor sa att det var en jätte bra info.
Kul att man är lite mer igång nu med lite utbildning. Var jätte kul!

Igår var det en jätte härlig kväll.
K&K hotels och Austrian/Lufthansa. Var jätte bra info från båda och en mycket trevlig kväll.
Vi fick jätte god mat och jätte gott vin. Var i säng kl kvart över 12 så var lite trött imorse.
Det tar lite tid att ta sig hemifrån Klippan.

Idag är det dags för Novotel och Air France. Kommer bli jätte kul. Många kollegor har varit där andra år och det är jätte trevligt och rikligt med skaldjur. Ska bli supergott verkligen.
Ligger också vid Klippan så jag kommer säkert hem sent idag med =). Ska försöka att åka rätt hyffsat i tid så jag hinner kanske ev börja tänka på att packa lite, eller lägga fram åtminstonne.

Idag ska jag köpa lite solkräm och sånt. Tycker det är så himla svårt vad man ska ha för styrka. En 8 och en 30? för mycket eller för lite.

Hjälper en annan grupp idag och det är skoj. Svårt men skoj!

Kan inte fatta att vi åker på lördag. Känns så konstigt för det har alltid varit så långt bort, men nu är det snart dags. Inte bokat flygbussen heller kom jag precis på.
Måste kolla böcker också om vi har några bra här på jobbet som jag kan ta med mig.

Kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar