fredag 4 juni 2010

Fisk, skaldjur och packning

Lite kort sen i veckan

I ordning gjord för lite middag på kvällen

På sjömagasinet på Austrian och K&K hotel. En härlig och underbar helg.

Jag och Fredrik

Hur fint som helst var det, även om det inte syns riktigt

En av maträtterna. Såg bättre ut i verkligheten
Torsdagen så var vi på Novotel med lite leverantörer.

Detta var min tallrik. Åt inte krabban annars så fick jag i mig allt. Sen när vi ätit klart på vår tallrik så kom det en ny tallrik som vi fick dela på med nya havskräftor. Ja inte fel alls och hur generösa som helst.
Låg jätte fint, men det tog jag inte nåt kort på jag koncentrerade mig på att äta =)
Nu är det dags för sängen snart och upp tidigt imorn bitti. Bussen till flygplatsen går kl 0600 så det kommer bli trevligt att gå upp lite tidigt för en gång skull på en lördag.
Packat och klart innan kl 22 det ni...det har typ aldrig hänt.
This is me.
Katrin är här och utan henne så hade det inte varit lika smidigt med packningen. Hon var hård men rättvis när jag frågade vad jag fick ta med mig...haha
Tycker det är lite jobbigt när jag inte kan ta med mig allt som jag vill ta med mig.
Jag är sjukt nöjd med packningen och jag vet inte hur många gånger jag sa att " åh va duktig jag är, titta va mkt plats jag har kvar"
Nu är den full, men lite sovenirer kommer få plats.
Imorn bär det av och måste nog in i duschen nu.
Passar på att önska Katrin ett stort LYCKA till på den hemska tentan hon har framför sig imorn bitti.
Kramar till alla så får vi se om jag kommer uppdatera något på resan.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar