tisdag 31 augusti 2010

J och M på honeymoon

Jajamen mycket man vill ha sagt idag.
Min kompis J och hennes M är på honeymoon. Tycker det är lite roligt för hon är den första av oss tjejer som gift sig. Så vuxet på något sätt.
Hon är yngst i gänget men ändå gängat sig först...haha nu fick jag till det.
Men så mysigt att få göra det någon gång.
Åka som MAN och HUSTRU.
Undra vart jag skulle resa.
Hmmmm.
Har alltid tänkt åka på kryssning i karibien...men jag vet inte.
Jag skulle vilja åka långt bort tror jag iaf...
Karibien hade ju inte varit fel.
Nej Maria du slipper inte undan disken idag.
Bäst att jag kilar in till köket.
Puss på er och hoppas ni har det mysigt på Samos

1 kommentar:

  1. På Ms biljett stod Mrs M... N... :D
    Och eftersom jag fick använda båda mina efternamn hette jag Johan på min :)
    Så vi bytte roller på vår honeymoon haha.

    Vi haft det kanon!
    Kram

    SvaraRadera