söndag 15 augusti 2010

Way out west och sol

VJag , Patricia och Madde skulle till WOW och titta hur det såg ut där utanför. Sen ville de höra på Håkan Hellström.
Vi skulle ta med oss nåt och äta, men det gick så där...sen vart vi sugna på Cyrano pizza så vi tog oss till Prinsgatan och köpte med oss det istället

Det var svårt att hitta vart den låg på hitta.se

Vin och Pizza kändes som en bra kombo

Helt inne i musiken =)

Tok Pat

Fin solnedgång, men min kamera fångar inte alla fina färger. Var jätte fint iaf

Jag fick lov att klippa bort mig själv för jag hade typ inga ögon.
Jepp fortfarande ögoninflamation. Dags att gå till doktorn nu känner jag

Vi försökte då ta ett kort när vi stirrar...gick så där för mig =)
Idag var det lite fint väder iaf, men varm var det så jag tog på mig bikinin och la mig en stund i parken. Torsdag bär det av till Rom och då blir det mer sooool
Låg och lyssnade på musik och löste lite sudoku emellanåt såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar