tisdag 31 augusti 2010

Underbara syster!

Min underbara syster!!!
Jag älskar när man får vanliga gamla handskrivna brev, vykort eller som idag foton i ett kuvert.
Min syster kände nog på sig att jag saknar henne och barnen jätte mycket just nu.
Fick lov att knäppa kort på korten som jag fick. Vill ju visa dom för er också.
Men en sån fin tanke!

Kort från Smednäset i vintras...sjukt mkt snö!
Jag och Maja lekte i snön...haha

Casper höll sig på sin bob...shit va liten han ser ut här

Cappe på hästryggen

Maja - Hästtjejen...har hon fått efter sin moster

Buskillen :D

Jag och den bästa systern som finns...(jepp lite sentemental just nu)

En cykel tur...första gången jag cyklat med cykelsits sen jag trillade omkull på cyklen när jag var liten...gick lite bättre den här gången =)

Jag och Maja i lekparken

Maja och Casper fick gå med moster på peace and love...i typ 20 minuter
Älskar dig Malin!

2 kommentarer:

  1. Va gullig du är! Älskar dig med bästa bästa syster!

    SvaraRadera
  2. var har du cykelhjälmen?

    SvaraRadera