torsdag 12 augusti 2010

Visum klara

Så trött idag.
Har varit duktig och tränat idag. Zumba vart det. Vart lite besviken faktiskt, trodde det skulle vara mer träning.
Hon som hade passet hade lägre musik och det var typ små pausar emellan...jag vill ha hård träning. Hade tänkt mig att jag skulle bli jätte svettig men så var det inte.
Bättre nästa gång kanske, men det var skoj att vifta massa på höfterna.



Nej nu är det kanske dags för att lösa lite sudoku och sen sova. Kanske somnar innan halv 12 =)
Vad händer i helgen då. Brukar jag ju alltid köra så här på torsdagen.
Fredag händer inget alls faktiskt.
Lördag inte heller nåt planerat, kanske tar mig till slottskogen med Patricia och Madde och lyssnar lite.
Söndag inget heller...tråkigt känner jag men det brukar alltid lösa sig.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar