tisdag 3 augusti 2010

Sol, Sommar, Semester

Ett till hej från husvagnen.
Solat nu i 2 dagar och det har verkligen varit fint väder.
Igår vart det fint vid 15 tror jag men idag vart det fint från 13 så vi har legat och solat massor idag.
Bokat resa hem också. Blir alldeles toppen. Åker på torsdag runt lunch. Skönt att slippa gå upp tidigt och åka. Min resebyrå fixade resan =)
Har nu en vecka kvar av min semester. Gud va snabbt det går, men jätte skönt att vara här ute och bara slappa och bara vara.
Idag har vi internet igen =) så jag kikade på nätet på sista avsnittet av The Bachelorette. Han som jag hejade på vann eller vad man ska säga. Jag älskar Bachelor och Bachelorette...gillar att titta kärlek på tv...det kommer väl inte som något nytt.
Underbara dagar i alla fall och till kvällen så ska det grillas och äta kantarellsås med nyplockade kantareller. Mamma och mormor har varit så duktiga.
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar