söndag 8 augusti 2010

Mina tjejer + Kiefer Sutherland

Nu är det söndag och det har varit en underbar helg!
Linda kom på fredagen och vi käkade på Plaka nedanför mig.
Sen satt vi och tog ett glas vin och hon körde öl hemma hos mig och satt och bara prata läänge...så himla mysigt
Lördagen så åkte vi på vinst och förlust till Alingsås och till Lygnared. Det var lite halvkasst väder men såg ut att spricka upp så vi gjorde en chansning och det gjorde vi rätt i. Soligt och molnigt var det.

Johanna och Michael kom förbi också efter en stund senare.
Bikinibrudar =)
Michael fixade ihop en jätte god sallad medans Johanna gjorde iordning sig så vi skulle få lite mat i oss innan vi åkte.


Vi åkte till Göteborg och jag och Linda gjorde iordning oss.

Började med ett glas vin i duschen =)

På väg till Vasastan för lite god mat
J

M

L
När vi satt och babblade så sa J typ " Maria är inte det..."
Jag såg honom snabbt från sidan och sen bara bakifrån så jag kunde ju inte placera honom riktigt.
Johanna sa att "åh jag måste samla mig lite".
Det var nog Keifer Sutherland som jag såg, men det kan det ju inte ha varit, va sjutton skulle han göra här.
Jag som har koll på kändisarna sa att han filmer i Trollhättan så det var nog inte så konstigt,.
Kul att han gått förbi precis bakom våra ryggar =) Kändis på vift!
Johanna körde Mango Daiquri...(ursäkta stavningen)

Jag körde på vin

Linda drack Rosa Panten
Vid 22 gick tanterna hem =)

Götlaborg =)
När vi kom hem så satt vi och tjöta ett tag innan vi la oss och babblade lite till.
Gud va mysigt att ha tjejerna här. Kristin var ju saknad så klart. Fattades ju en av the ugly sisters men det får vi ta nästa gång =)
Va härligt att J också sov över! Nu har dom åkt och det vart lite tomt här...
Jag får ta tag i disken nu och sen kanske städa lite...
Konstigt att inte jobba imorn...har ju fortfarande semester måndag och tisdag =)

2 kommentarer:

  1. hej :)
    skulle du kunna säga var ni såg honom någonstans? vilket ställe var ni på? och vilken dag och tid var det?

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Vi satt på vasastan i Göteborg igår och dt var då han gick förbi.
    Klockan kanske var runt 20.00
    //Maria

    SvaraRadera