lördag 28 augusti 2010

Where to go

Vunnit 2 biljetter...where to go...

Grenada

Kuba

Barbados

New York

Los Angeles

Miami

San Francisco
Ja det är 2 biljetter...vem får äran...
Det är ganska lätt och skönt att man slipper bestämma det.
Det är nämnligen så här
Jag och Patricia har en deal! Om vi vinner något så ska vi ta med varandra!
Vad det än gäller...middagar, hotell övernattningar eller resa. Då får man ju 2 chanser istället för 1 vilket är himlans bra.
Jag måste erkänna att jag har lite dåligt samvete!
Finns ju många jag skulle vilja ta med mig...och jag lovar att jag tänkt på er, men eftersom ett löfte är ett löfte så slapp jag välja, vilket iof är rätt skönt men det dåliga samvetet är ändå i bakhuvudet.
Kanske gör jag någon sur eller nån blir besviken när jag inte frågar er, men nu vet ni varför jag inte frågar.
Så idag ska vi sätta oss och kika på detta. Vart vi kan tänka oss.
Biljetterna gäller från London så nu äntligen kommer jag till London. Har ju aldrig varit där så det får bli lite sightseeing där innan.
Kommer välja SAS till London så man vet att man kommer fram ordentligt. Om man väljer Ryan air eller nåt så är man aldrig säker...om inte SAS kör så ordnar dom någon annat så man kommer dit. Känns tryggt.
Vin och resor det är en bra kombo för ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar