onsdag 4 augusti 2010

Kort från husvagen

Middag i husvagnen
Mormor på besök.

Mamma har inte den snyggaste minen men hon pratar när jag tar kort...

Solade 2 dagar några timmar...trodde vi inte när vi vaknade på morgonen

Mormor tog sig ett kvällsbad. Jag badade faktiskt också en gång. Väldigt snabbt...

Men nu satt jag bara med fötterna i och njöt av det stilla vattnet och den otroligt sköna kväll

Ljuvligt!
Igår.
Mamma och mormor plockade kantareller. Gissa om det var gott.
Vi grillade fläskkotletter och sen hade mormor gjort en kantarellsås. Vi gjorde på alla kantareller och vi 3 åt upp typ allt...mätt och äcklad av kantareller blev jag...åt lite för mkt kändes det som.
Kantarellerna innan de blev stekta och in i sås och uppätna =)

Sista natten i husvagnen.
Är så underbart att vara där. Lugnt och skönt.
Verkligen utvilad och känns som jag haft semester.
Fått lite färg också =)
Imorn bär det av hemåt igen. Ska bli skönt när tåget rullar in mot Göteborg.
Ska bli skönt att komma hem till lite nytt i min lägenhet.
Lite nya grejer och pynta lite och sen kommer Linda från Linköping ned och hälsar på över helgen.
På lördag kommer Johanna och möter upp oss också.
Puss och kram, nu ska jag ta reda på lite tvätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar