måndag 9 augusti 2010

Magen ska bort

Jepp varit och tränat. Duktiga jag.
Tränade 40 minuter på en grej som har pedaler som typ man åker skidor och sen är det för armarna med. Har ju ingen koll på vad maskinerna heter.
Rejält svettig vart jag. Blöt på ryggen...mmm i know ofräsht men jag älskar att svettas när jag tränar för då känns det mer som man gjort nåt.
Körde sen 15 minuter hantlar kanske, sen kunde jag inte stå kvar där för det kom massa killar som är supertränade och tittar på varje rörelse man gör typ...så det enda jag tänkte var att shit jag gör säkert massa fel och dom stirrar på en och tänker "stackars lilla krake som inte vet hur man gör" haha. Kanske bara i mitt huvud.
Lite armhävningar och mage på slutet. Så nöjd...så skönt!!!
När jag kom hem vart jag så sjukt sugen på mozarella ost. Craving jag har =) så jag unnade mig lite ost och tomat. Gissa om dt var gott.

Solade också efter träningen och det ser ut som jag blev en liten kräfta också.
Superskönt att köra en 15 sol också när man var klar

Nu är det bestämt...bort med magen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar