tisdag 10 augusti 2010

Skön dag i Alingsås

Sista semesterdagen spenderades i Alingsås'
Mötte upp Henrik så åkte vi till Skår. Var meningen att vi skulle solat, men vädret var så där runt lunch.
Vi åkte till sår och kikade lite och tog en promenad istället

Åkte in till stan och käkade och åt lite glass efterråt och sen bowlade vi.
Jag sköt väl i rännan ett par gånger =)
Stilstudie på Henrik

Jag klarade över 100 iaf första omgången.
Henrik vann...


2:a omgången...98...surt att inte komma över 100.
Henrik vann igen...


Omgång 3 fick jag lite tid över eftersom jag började bra med en strike så jag knäppte ett kort så länge =)

Jepp och Henrik tog hem även den omgången. Min sämsta hittils...fy inte bra inte bra

Henriks pokal

Han gjorde en sjukt bra serie. Hatten av =)

Jag valde klot efter nagelacket haha... skojade bara
Efter bowlingen var det väldigt fint väder så vi åkte ut till skår igen och la oss på en filt en sväng innan jag åkte hem.
Sjukt härlig dag måste jag säga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar