måndag 16 augusti 2010

Ögoninflamation allan...

Hej,
Nu är det förhoppningsvis sista inlägget om denna följetong.
Mina ögon är inte så bra idag. SMÅ SMÅ...alla får typ en chock när dom ser mig.
Jag har fått tid till affärshälsan till kl 14 idag så det är skönt så nu kommer nog det ge sig rätt snart för hoppningsvis.
Inatt fy...vaknade av att jag typ låg och kliade i ögonen. Kunde inte låta bli. Kände mest för att riva ut ögonen under natten och sätta i dom på morgonen...är det tillåtet ;-)
Vet att man kanske inte ska vara på jobbet när man har ögoninflamation men jag får inte ha närkontakt idag. Får se hur länge jag stannar om jag stannar till kl 1230 då jag har lunch eller om jag går tidigare. Så segt för man förlorar så mycket pengar...
Efter affärshälsan så kommer jag ju inte tillbaka utan får gå hem och "vila" mig.
Jag har så svårt att vara hemma när jag inte är sjuk lixom.

Jaja nej nu ska jag ta en kopp varm choklad. Vårt bokningssystem ligger nere så man kan inte göra så mycket än =) Lugn och skön start på veckan.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar