måndag 16 augusti 2010

Sanering av hemmet

Dags för lite sanering av hemmet.
Ingen chans att gamla bakerier ska överleva här.
Dammsugning och torka golven det är vad jag ska pyssla med nu.
Byta sängkläder och handdukar också.

Sen kommer Patricia hit.
Först ska hon lämna blod!!! Duktiga tjejen!!!
Jag ger en stor tummen upp till alla som ger blod.
Vi förväntar oss alltid att det ska finnas blod ifall vi är med i någon olycka eller nåt så jag tycker alla som kan ska lämna blod.
Ok om du är så spruträdd så du håller på att svimma då kan du väl få slippa =)

Jag har försökt, men eftersom jag inte har några mjältar....eller korrekt inte har mina mjältar på rätta ställerna så får jag inte lämna blod.
Eftersom mjälten står emot infektioner och jag inte vet om mina fungerar så...det blev nej.
Jag vet att jag var lite avis på mamma när hon varit där när jag var mindre för jag ville också lämna blod och hjälpa till.

Nu är det sagt och nu måste jag sätta igång.

Fick brev från opalen som sa att jag inte betalt mina hyror idag också...så jag fick gå tillbaka 4 tillfällen förra året och 1 tillfälle detta året. Drygt för inte en av dom 5 fallen stämde. Jag hade betalt så snygg och prydligt varje månad.
Gissa om jag blev svettig först...shit har jag glömt att betalat in 5 månaders hyror. Konstigt för då borde man ju märkt att jag haft 4000 extra. Vet att jag betalat in på fel ocr någon gång men pengarna har alltid kommit in och om det varit på fel ocr så får man ju en påminnesle.
Jag är rätt duktig på att hålla koll på räkningar och betalar alltid räkningarna direkt jag får lön och har typ aldrig glömt en räkning i mitt liv. Inte vad jag kan minnas iaf.

Jepp ok då sätter vi igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar