måndag 11 maj 2009

-0.9

Goddagens.
Jaha 3 veckan på viktväktarna och jag har gått ned 0,9 kilo den här veckan. Trodde verkligen inte att jag skulle gå ned något den här veckan eftersom det har varit mycket äta ute och så, men det har tydligen gått bra.
Firade med 3 godisbitar idag =)
Tror jag gått ned 3,2 kilo tror jag att det är totalt.

Ska träna idag också vilket ska bli himla skönt.
Ska ta i idag känner jag. Gick till jobbet också.

På fredag kommer syrran och Maja. Ska bli så himla roligt att hon kommer hit. Sen att Maja får vara i Göteborg med moster IA...ännu bättre.
Syrran kommer springa gbg varvet på 2.1 mil. Fattar inte hur man fixar det men men...
Jag kommer vara själv med Maja då i 2 timmar men då ska jag skämma bort min lilla prinsessa =). Kommer i och för sig blåhålla henne och klottra mitt telefonnummer på hela henne tror jag ifall hon tappas bort. Fy fy fy...nej det får inte hända.

Underbar helg kommer det bli, men först en hel arbetsvecka =)

2 kommentarer:

  1. hehe...en fullklottrad liten Maja. :) Jag tror ni får en toppendag.

    Kram J.

    SvaraRadera
  2. Ja, vi får klottra henne lite, men hon kommer nog inte gå många cm ifrån dig gissar jag! Åh så vi längtar till helgen, vill hinna springa en gång till bara... KRAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera