fredag 8 maj 2009

Fredag...

Äntligen fredag.
Förra veckan var ju en kort vecka men den kändes jätte lång. Den här veckan har varit lång men den känns kortare än veckan innan.

Har bokat upp helgen som vanligt.
Idag ska jag ut och fika lite med Hanna från jobbet och sen så ska jag åka hem och bara sätta mig i soffan. Ska bli underbart skönt att få gjort det.
Jag har varit ut på en massa hela veckan känns det som så det ska bli så skönt att bara krypa ned i soffan med lite popcorn och vatten...haha eller kanske lite pepsi max.

Jag kör v.v fortfarande. Det går väl hyffsat.
Har kört det i 2 veckor och det går bra. Har gått ned 2,5 kilo och det är väl inte dåligt.
Det känns inte så jobbigt än så länge vilket är skönt.
Har inte koll på vad saker och ting "kostar i poäng" när jag går ut och äter på lunchen därför har det blivit mycket pasta sallad.
Jag har väl inte varit benhård den här veckan heller så vi får se hur det går.
Jobbigt när man är ute på nåt och sen ska man försöka räkna poäng.
Jaja men vi får se. Jag låter ju bli godiset. Kommer bli lite jobbigt idag tror jag när jag känner lite för mina surisar...kanske kan köpa 2 eller nåt...nja vi får se.

Imorn ska jag till Johanna och fira henne. Vi har redan gett presenten men vi ska dit och fika täntke jag säga. Vi ska dricka något glas vin och sen sover jag över.

På söndagen ska jag till Anna och Marcus och titta på deras nyinköpta radhus =)
Vuxenpoäng kan man säga.
Ska bli himla skoj, känns inte som jag sett Anna på evigheter.

Nej nu är det en halvtimme kvar på dagen så nu ska jag se ifall jag gjort klart allt.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar