torsdag 14 maj 2009

Gårdagen i bilder


På stationen och funderar vad vi ska äta.


Det blev vasastan + ett glas vin.



Jag gillar oliver. Var typ det dubbla i där...stora och fina vitlöksoliver=)


Det är meningen med fingrarna ivägen...Titta va söt hon är Patricia som kikar fram.
Singel är hon också så det är bara att fråga mig efter nummer så ska jag nog se till att det blir ändring på det =)

Strax innan Greys...


Puss på er mina fina vänner.
Tack för en toppen kväll.
Sedan en bild till min syrra.
Hämtade hennes namnlapp igår...här kommer du springa på Lördag...
Fy fick nästan tårar i ögonen nästan när jag tänkte på att du kommer pina dig i 2,1 km.
Lite överkänslig kanske =), Vet ju att jag kommer stå där med Maja med tårfyllda ögon när du kommer imål så jag knappt kommer kunna skrika på dig...så är det alltid. Är stolt samtidigt som jag tycker lite synd om dig.
Det var allt från fjantiga syrran ...haha






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar