söndag 17 maj 2009

Goddagens.

Lite kort från min mobil och gårdagen.
Det gick jätte bra för syster.
2.12.40 sprang hon på =) Vilket är 7 minuter bättre än förra året.

Innan vi gick så plattade jag håret.
Maja ville så klart göra samma sak.

Tog hur lång tid med bussen som helst. Massssssa folk som vanligt och bussen skulle ju stanna på varenda hållplats och folk fick inte plats...ja ni vet hur det är på sånna här dagar.


Kristin på väg att springa iväg!
Kul att ses, det var ju ett tag sen nu.
SAKNAR DIG!


Syrran startade en halvtimme efter så här äter Maja popcorn och syrran ska iväg och ställa sig.

Jag och sötisen i väntan på att se hennes mamma starta.

Nummer klottrat på armen.
Jag skrev mitt nummer och då ville Maja att jag skulle skriva hennes namn också.
Men hon var så himla duktig och det var inte någon fara att vi skulle tappa bort varandra.
Inte nåt klagande heller från henne på 2 timmar och 30 minuter där.
Så himla stolt moster.
Var lite trött när vi kom hem.
Åt pizza,kebab och korv med mos och sen vart det lite bad i badkaret för henne.
Jag satt med fötterna i badkaret och lekte med sötis.
Idag blir det Universeum.
Har inte heller varit där så det ska bli himla kul.
Hajar och nåt annat finns ju där
Sen åker syrran och Maja hem och jag ska tvätta.
Puss och kram

1 kommentar:

  1. Puss och tack för en supermysig helg, synd att jag somnade på lördag kväll bara, men jag var ju lite trött som sagt. Nu längtar vi till om två veckor iiiiiiiiih!

    SvaraRadera