fredag 15 maj 2009

Bilder sen idag

Hej,
Här kommer lite bilder sen eftermiddag /kvällen.
I väntan på att syrran och Maja ska komma =)


Jag, Anna och Patricia


Vi tokar oss...ovanligt


Johan,raffa och ?


Karin med ett glas rosé med fanta i =)


Åh nu har dom kommit. Som jag längtat!
Maja vart glad eftersom jag köpt ett målarblock och pennor som hon målade med innan hon skulle sova.
Sen vart hon överlycklig när hon fick hoppa i IAS säng.
Det får hon tydligen inte hemma. Hon körde världens gympa pass...haha

Mys i sängen innan saga.
Tjejerna i sängen.
Jag fick världens skratt anfall när jag skulle läsa bok så Malin fick lov att gå ut.

Majas mjukis hund Moa.


Sen ville Maja knäppa kort på mig och här är resultatet =)


Sen ville hon även knäppa ett kort på sin mamma =)


Sen knäppte vi på Maja =)
Natti natti
Grattis till Mamma idag!!!! Hon fyller 51.
Hipp hurra för Mamma!
Kramar Maria och Malin


1 kommentar: