onsdag 13 maj 2009

Onsdag

En helt vanlig onsdag.
Sitter och skriver lite emellan telefonsamtalen.
Ringer endel vilket är jätte skoj.

Idag är det lite molnigt men solen skiner igenom molnen lite =)

Idag var jag jätte trött för jag hittade nya avsnitt av the hills på mtv.com. Så jag betade av 5 avsnitt där på kvällen. Skönt och bara ligga i sängen och titta och sen bara lägga datorn bredvid sängen och sova.

Idag blir det Greys anatomy. Patricia kommer hem till mig och kikar så kan vi grina ihop...haha
De senaste avsnitten har tårarna runnit. Ska köpa med oss någonting gott.

Nu är det inte heller långt kvar tills syrran och älsklingen Maja kommer.
Ska bli så kul. Syrran skickade sitt startbevis igår som jag har "äran" att hämta imorn.
Kommer nog inte alls vara mycket folk eftersom de som ska gå stavgången också ska hämta nummerlapparna i frölunda borg eller vad den nu heter.

Blir till att dammsuga och torka golv imorn så det är skinande rent =)
Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar