måndag 25 maj 2009

Underbara vänner jag har...

Vet att jag tjatar om det rätt ofta men jag har så fina vänner!
De är helt otroliga! Ta åt er ni som inte är med på bilden också.

Kände mig lite nere idag när jag satt och kikade på massa youtube klipp. Det var inget speciellt och jag var inte ledsen men lite allmänt likgiltig.
Johanna sa allt vad jag behövde höra. Blev så glad över det hon sa.

Va roligt egentligen att man ser saker och ting väldigt olika.
Jag kan tycka att jag kan vara lite för mycket ibland. Lite för stuttsig eller vad jag ska säga.
Johanna däremot ser det inte alls så. Något som jag tänkt var min svaghet kan någon se som en styrka.
Underbart att ha vänner som alltid finns där och muntrar upp en när man behöver det.
Ibland behöver man inte säga så mycket heller, bara finnas där.


Saknar mina tjejer.
Johanna och Linda bor i Alingsås och även om det är nära så ses vi på tok för sällan.
Kristin alias tintin bor i Sthlm en sväng där hon pluggat. Hon är verkligen på tok för långt bort.
Nu ser det ut som hon blir kvar en stund till. Hon har fått jobb på en skönhets salong!!!
Grattis vännen! För typ 5 gången =)
Kortet är från Sthlm när vi var och hälsade på Kristin i början av April.
Men snart ses vi hemma hos mig på ett glas vin...förrutom Tintin, men vi får se till att planera in en ny trip. Eller vad säger ni tjejer?
Puss och kra

1 kommentar:

  1. varför är du ledsen vännen? Bara så du vet så tycker jag om dig i massor och du är en av de underbaraste peroner som finns.
    puss och kram Katrin

    SvaraRadera