fredag 29 maj 2009

Fullt upp

Hej,
Har varit en underbar dag idag, men så mycket att göra.
Dagen började 7.15 med att vi åkte till Åsleden.
Det är så sjukt fin utsikt där. Ingen kamera kan fånga det.
Det vart jätte fint med dukningen. Vill lägga in kort men kommer inte göra det för då förstör jag halva nöjet. Men jätte fint vart det och Annika som har gjort blommorna är så himlans duktigt. Är så imponerad av att kunna göra så fint. Kan bara tänka mig va fin brudbuketten kommer att vara.

Malin var ändå hyffsat lugn...tills hon lämnade oss ensamma med det sista. då gick munnen varm på henne kan jag säga...babbel babbel. Var lite kul men det var jätte bra att hon gick igenom det mesta eftersom det blir svårt att få till det på hennes vis annars.

Nu är jag hemma och jag är klar med bröllops presenten. Vart jätte lyckat tycker jag själv. Har finslipat på talet också =)
Ja Malin du kommer att gråta...haha men skratta också.

Kommer lägga ut mitt tal här sen så att alla kan se det...om ni vill då...annars håller jag det för mgi själv.

puss och kram och nu är det godnatt för mig...
imorn blir det upp kl 7 och fixa iordning sig för kvällen och sen till salongen och vara lite med syrran och sen fixa majas hår och sen och hämta cappe och sen till leksand och fixa allt.
BIG DAY...helt sjukt att min syster ska gifta sig.

puss igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar