fredag 1 maj 2009

Älskar sol!

Hej,
Underbar dag det varit både igår och idag.
Har suttit ute på balkongen och solat...som sagt underbart.

Igår var det kortegen i Göteborg. Himla skoj.
Jag var Patricias vän och då fick vi gå upp ppå roof top bar på scandic rubinen.
Försökte hitta ett kort men orkar inte leta mer.



Lite brun har man blivit bara genom att sitta ute på lunchen.
Syrran skickade mig ett mms på sig själv och tummen upp för att hon bara heter Georgson i en månad till. Shit min syster ska verkligen gifta sig snart...
Behöver jag säga att jag längtar..haha


Patrica på Scandic rubinens roof top bar...


Oj va glada vi ser ut....nja..


Lite bättre. Står och väntar på kortegen.
Om ni tittar noga ser min min hand och telen i mina solbrillor...haha


Avenyn ca 45 minuter innan kortegen.
Kan säga att det var det dubbla när det började.

Nu börjar det packas lite

Det här kortet knäppte jag till Johanna för hon är ju med och ordnar sånt här..inte kortegen men ni förstår.
I efterhand skulle jag ju ha knäppt på drill tjejerna istället, men dom var så tråkiga och inte gjorde några konster när de gick förbi oss så... då blir det pompoms istället...
Kortegen slut och vi har fått i oss 2 glas vin.
Vidare till Farellis.
Var lite trött idag men det ordnades med lite sol.
Ja kanske skulle sätta mig en stund framför tv:n... kanske gå och handla lite popcorn.
Nej nu ska jag iväg en sväng men skriver mer imorn.
Puss och kram

1 kommentar:

  1. Hej gumman,

    Så du tänkte på mig denna dag. :) Mina tjejer var ute och drillade dem med.

    Kramar

    SvaraRadera