söndag 10 maj 2009

Söndag...

Hej

Då är det dags för att sova snart.
Gårdagen var jätte mysig.
Underbart att umgås med tjejerna - Kristin.
Kristin får vara med nästa gång istället.
Vi gjorde iordning oss hos Johanna...Eller det var väl jag och Johanna som inte gjort iordning oss som vanligt.


Så här ser det vanligt vis ut. Linda är färdig när hon kommer och jag och Johanna står och gör iordning oss. Linda tycker oftast att vi tar liiite för långt tid på oss.


Frozen Margarita. Den var smarrig förrutom saltet på kanten =)


Färdig.
Synd att man inte har några ögonlock så det syns hur man sminkat sig...


Provade Johannas glasögon.
Konstigt att se sig själv så. Kanske är dags snart för glasögon.


Lite singstar vart det också.
Lät lite så där menmen.


Vi fick paj som var jätte god och lite sting i, sen till efterrätt fick vi hederlig strutglass.
Inte igår som jag gjorde min egen glass.

Underbar dag igår iaf.

Idag så tog jag tåget hem och sen kom Anna och hämtade mig och vi köpte med oss sushi och åkte hem till henne.
Dom har precis flyttat så det var kul att se det lilla radhuset.
Det kommer bli jätte bra!
Otroligt fin altan. Kommer nog kunna bli ett par glas rosé där =)

Idag har jag ändrat om i mina garderober. Slängt massa kläder. Gjort mera plats åt allt.
Ja gud va jag har grejat här på kvällen.
Imorn måste jag gå lite tidigare och slänga massa grejer.

Nej nu ska jag snart hoppa isäng.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar