fredag 29 maj 2009

Hemma

Godmorgon!
Bara en varning först.
Om det är någon som ska ut och åka tåg, ta inte samma tåg som mig. Bara en varning.
Nu på slutet så blir alla tåg som jag åker försenade.

Tåget igår var inte så farligt försenat. Bara 1,5 timmar. Om det ska vara försenat så är det ju bra att det är så pass försenat att man får pengarna tillbaka. Tack sj 329:- tillbaka, men å andra sidan så fick jag inte åka ut och sova över i mamma och pappas husvagn för det skulle bli för sent.

Hade så fruktansvärt ont i magen igår på tåget också. Knäppte upp mina byxor för magen var som en spärrballong...du vet när magen smäller och grejar och man vill bara gå på toaletten. Det fick jag när jag kom hem ;)

Idag får jag träffa syrran, mamma, pappa och de fina barnen=)
Jag saknar verkligen mamma och pappa nu. Har ju inte sett dom sen i påskas. När jag var hem sist så var dom i husvagnen och jag hade ju inte så mycket tid att göra något annat eftersom jag var med på syrrans möhippa.
Det ska bli så skönt att få mamma och pappa kramar idag.

Jaha vad händer idag då.
Malin med familj kommer och hämtar mig kl halv 9 dvs om en timme och då ska vi till Åsleden.
Här kommer lite bilder från stugan.





Kommer bli så fint.
Malin och Fredrik ska gifta sig ute eftersom det ska bli toppen väder imorn. 20-25 grader.
Fredrik sa att det var massa knott vid stugan också...välkommen till landet igen kände jag då =)
Sen efter vi har fixat inför imorn så får vi se om jag hinner vara med på barnens vårkalas som dom har på dagis. Vi får se för jag måste fixa det sista med bröllops presenten och läsa igenom talet och se ifall jag ska ändra på nåt eller lägga till.
Ska öva på mamma och pappa ikväll ;)
Jaha det är väl bara att fixa lite frulle nu och sen ska vi iväg.
Kramkram

2 kommentarer:

  1. Hej kära du!
    Ha en super mysig helg.
    Kram Jossan

    SvaraRadera
  2. Åh tack det samma.
    Vi hörs efter helgerna. var på tok för länge sen nu. puss

    SvaraRadera