söndag 24 maj 2009

Marcus 30 års fest

Här kommer lite kort sen igår.
Börjar med maten...
Innan festen började så lagade jag iordning färskpotatis som jag kokade och sen stekte. Tillsammans med det var det lök, sockerärtor, fänkål och tomater.
Till det hade jag rostbiff.
Det var så himla gott så jag fick lov att berätta det =)



Nu till kvällen
Jag glömmer ju alltid att ta upp telen och knäppa kort så ofta blir det bara sena fest kort=)
Men här kommer några iaf.
Var en rolig kväll igår, lugn men rolig.

Vi var hos Anna och Marcus i deras radhus.
Hur fint väder som helst och folk spelade kubb, satt och prata ute på altanen och några satt inne och babblade.
Var fullt hus kan man säga, tror det var runt 25 pers som kom.


Jag Patricia och pruttkudden


Nicklas och Martin höll på att toka sig.





Fina Jessica och Anna



Haha...misslyckat kort...

Sötisen Patricia
Nu ska jag ta mig ned till stan och köpa några surisar.
Ska äta frukost först...kl 1220...haha
kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar