tisdag 19 maj 2009

Tisdag och grått ute

Hej,
Vilken underbar helg det var.
Typ alla av mina kort sen universeum har inte min j-la telefon inte sparat. Kul!!!
Jag knäppte massa fina kort på alla dessa härliga fiskar med olika färger.
Jag var väl den som knäppte mest kort där inne tror jag =).

Lägger upp lite bilder som sparades i telen ikväll.

Men som sagt en underbar helg och kul att ha Maja lite själv.
Har ofta lite dåligt samvete för att inte cappe får göra så mycket saker själv men han fattar väl inte så mycket nu. Men nästa gång är det jag och cappe som ska göra något.

Imorn så fyller 2 av mina vänner år. Känner mig lite splitrad men kan inte vara på 2 ställen på samma gång.
Vi ska fira Patricia på Manana imorgon =) och Linda i början av nästa vecka tror jag.

Sen har ju mamma också fyllt år. Mycket nu i Maj.

Vad händer i veckan då.
Imorgon blir det som sagt mat och vin på Manana
Torsdag ledigt. Skulle kanske bli fint väder så då blir det väl en park någonstans och sen måste jag städa också.
Fredag blir Lugnt. Jobb först.
Lördag blir det 30 års fest. Min vän Annas kille fyller 30.
Min vän Kristins kille Rickard har också 30 års fest samma dag. Splitrad igen =)
Söndag slappdag.

Tänkte träna där emellan. Får se om jag kilar dit efter jobbet idag.

Kram

1 kommentar:

  1. Jag har väl lite kort på firrarna som du kan få också! Har en massa kort från i helgen som vi kan ladda över vid tillfälle! Puss och tack för en supermysig helg, har förrästen uppdaterat bloggen från helgen jag med, inte illa va?!

    SvaraRadera