onsdag 6 maj 2009

Fan jävla skit helvete!!!!!grattis Johanna!!!!!

Ja så säger man när man har kommit på att en av ens bästa kompis fyllde år i torsdags.
Det tog mig 6 dagar för att komma på det tydligen.
Har haft väldigt mycket i huvudet i och med möhippa och syrrans bröllop.
Ja jag får väl skylla på det. Väldigt dålig ursäkt måste jag säga!!!
Så grattis Johanna! liiite i efterskott.
Jag har lite dåligt samvete, men jag kommer typ alltid ihåg alla och nu var det min tur att glömma...haha..
Jag får krama om henne lite extra på lördag och låta henne vinna på singstar en extra gång ;)

Här Johanna får du en slängpuss på Göteborg...det minsta jag kunde göra..=(

Inte dom snyggaste korten, men va fan.
Idag har jag varit och sprungit vårruset. 5 km men det var låångt.
Kändes i benen kan jag säga. Jag har ju inte sprungit nåt innan. Inte alls så det var väl en chock för stackars kropp. Men jag sprang hela vägen även om det var kämpigt uppför den jobbiga sista backen.
Sprang på 29 minuter vilket jag är väldigt nöjd med. Trodde jag skulle springa på mkt sämre tid.
Mysigt sedan med picknick påsen vi fick för vi hade anmält 4 lag.
Mysigt mysigt.

Nyss hemkommen och fick väl lov att knäppa kort på den så ni inte ska tro att det är fejk.


Jepp den är riktig =)
Haha. Nej nu ska jag hoppa i säng tänkte jag.
Måste bädda nytt i sängen också innan. Sen kanske ett sudoku för att förvåna er lite =)
Kramar


2 kommentarer:

  1. Haha du är för rolig.
    Tack för att du mindes mig iaf. ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag längtar tills nästa helg!!! Ska springa en vända ikväll sen får benen vila tills nästa helg. Vi får ladda med lite pasta och baconsås kvällen innan, salt och pasta är bra har jag hört! Puss puss

    SvaraRadera