torsdag 28 maj 2009

På tåget hem

Hej,
Nu sitter jag på tåget till Katrineholm där jag kommer ha mitt första byte.
Var länge sen jag åkte den här vägen, men denna var billigare än boskapståget =)

Tänkte sätta mig och göra en kurs som vi har på jobbet nu när jag har tillgång till internet och jag har ju inte så mycket annat att göra så det blir fint det.

Tåget är i tid från Göteborg men man vet ju inte vad som händer.

Imorn blir det en dag fullt med bestyr.
Sover i mamma och pappas nya husvagn inatt och sen tidigt så åker vi från husvagnen och tar den med oss till Leksand och ska in på Campingen där.
Sen ska vi till Åsleden där vi ska fixa inför Lördagens BRÖLLOP!
Ska bli så satans kul.
Klänningen, skorna och sjalen är med så jag ska nog klara kvällen=).
Jobbiga är att klänningen inte sitter lika bra som innan. Vet inte att om det har att göra med att jag gått ned lite i vikt eller vad det är men den är lite stor upptill...hör ni upptill...det är inte varje dag som jag säger så...brukar nästan vara tvärt om hela tiden.

Sen Lördag så smäller det.
Underbart kul det ska bli att se hur dom ser ut. Speciellt syrran då så klart.
Den klänningen som hon bestämde sig för var jag med och tyckte till om, men men...jag kommer ju inte ihåg hur den såg ut riktigt. Den är ju lite insydd här och upplagd och bort med tyg här...ja det är ju lite ändringar som kommer till, men jag bara älskade klänningen när hon fick på sig den. Var min stil verkligen =)

Ska bli kul att höra vad syrran tycker om mitt tal sen. Får nog öva lite på mamma och pappa och ändra och så där.



Hej svejs.

2 kommentarer:

  1. Puss, åh så jag längtar, kommer väl grina floder när du pratar, får ju nästan tårar i ögonen nu ju :)

    SvaraRadera
  2. Vi ses på lördag!!!!
    Ska bli super kul =)

    Kram, kram

    SvaraRadera