torsdag 21 maj 2009

NYC och STAC

Godmogon.
Så skönt att vara ledig en dag mitt i veckan. Nu är det bara en dag kvar sen är man ledig igen . Ur skönt.

Jag har glömt att berätta något för er.
20-24 Augusti bär det av till ett ställe som jag länge har velat åka till.
Finns hur mycket att se och göra som helst.
Anledningen varför jag inte åkt dit tidigare är för att jag prioriterat att åka på solsemester och inte hittat några billiga biljetter till staden.
Det är inte vilken stad som helst utan det är NEW YORK!

Fattar inte det riktigt själv.
Tack vare min fina vän Patricia så kommer jag nu dit.
Hade totalt missat erbjudandet som går ifrån Stockholm.
Blir en övernattning i sthlm så om det är någon som vill att 2 söta tjejer sover över så vet ni vart ni ska ringa =)


Härliga New York.
Alla som man pratar med vill åka dit.
Alla som varit där igen vill tillbaka.

Patricia har varit där 3 gånger tidigare så jag har en bra guide kan man säga.

Tänkte gå runt i en park.

Tänkte gå över en bro

Och sen kommer vi till det roliga...
SexAndTheCity tour....jajamen ska vi försöka få med.
Jag vet en som gärna hade föjt med...Min Johanna.
Hon är om inte ännu mer galen i serien än vad jag är.
Det var vi som gick och såg den i våra klänningar ;)
Blir nog kanske att se ett par avsnitt av den serien innan vi åker.
Nej nu ska jag ut och käka frukost i det fina vädret och sen blir det till Ikea med Johanna.
Ska se om jag kan få till att köpa lite nya handtag till köket.
Måste mäta och greja innan också.
Puss och kram och ha en underbar ledig dag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar