torsdag 30 juli 2009

AW

Bion igår tyckte jag bara var så där. Var som en kollega sa till mig, kände som man sett sådan här film innan och så var det verkligen.
Inte för att jag tittade på klockan men jag tyckte att den var lite seg. Hoppade till också på några ställen.
Det är lite roligt med mig. Om det smäller eller jag vet att det kommer smälla så kan jag fortfarande hoppa högt i stolen...är väl lite konstig =)

Idag ska jag ut och dricka ett glas vin med Monica från mitt jobb. Katrin kommer också vara med för hon ska sova hos mig ikväll.
Kommer ha sovmorgon imorgon också Börjar inte förrän kl 0930 imorn. Så himla skönt. Vi har så lungt på jobbet och då tyckte min chef att det var ok om vi kunde börja senare eller gå tidigare. Ofta så stannar man ju kvar en kvart här eller en kvart där så det är så skönt att hon kommer på en sån här grej när man ändå bara sitter av tiden när det inte ringer så mycket.
Nästa vecka kommer det nog igång igen och då är det full fart igen.

Jag har blivit så himla bekväm.
Älskar att komma hem till min lägenhet efter jobbet och bara vara.
Älskar att bara sitta i soffan och ta det lugnt eller bara pilla lite hemma.
Ibland längtar jag verkligen hem bara till tystheten i min lägenhet och bara få komma hem och vara.
Samtidigt så längtar jag så innerligt efter någon. Känns som det aldrig kommer...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar