fredag 17 juli 2009

Kattis här

Kattis kom hit i Onsdags och då gick vi ut och käkade lite tapas med Sofie och Lisa.
Himla gott var det men vart så sjukt mätt som jag vart när jag var i Sthlm. Gjorde typ ont i magen nästan.

Torsdagen började vi med en fika med Robert på Fröken Olsson.
Vaniljbulle...mmmums

Köpte sedan en kabel gömmare som jag skulle ha till att få upp lampan i Köket.
Jag fick hjälp av en trevlig en på Clas ohlson...
Jag sa att jag skulle sätta upp en lampa i köket och jag fick med mig rätt grejer TRODDE JAG...
När jag kom hem så fixade vi hit och dit men då när jag hade satt upp den så höll den inte kabeln...
Han hade nog inte fattat trots att jag ska att jag skulle sätta den i taket osv.
Kul att dra ned den sen...taket blev jätte fint...


Ja det ser bra ut iaf...
Kvällen vart inte som vi tänkte oss.
Vi hade planerat en kväll framför tv:n, men istället kom Robert och en som heter Martin hem och vi drack lite vin och sen gick dom ut.

Kattis sminkar mina ögon


Inte riktigt färdig men ändå
Idag var det första solen på min semester vecka.
Jag och Patricia ska snart på aw och jag tog en snabb dusch och när jag tittar mig i spegeln så ser jag ut så här.

Även kallad Kräftan.
Hur ska jag få ned den här färgen då???
Det är värre än vad det ser ut här kan jag säga!
Nej nu blev det helt plötsligt lite bråttom...som vanligt
Hörs imorn.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar