onsdag 8 juli 2009

Maria halsband

Vart så otroligt sugen på räkor och Aioli idag så det var bara att fixa till något.
Gjorde en sallad med lite smått och gott som jag hade hemma.



När jag fyllde år för 2 år sen tror jag att det var så fick jag en jätte fin present av mina tjejer.
Ett Maria halsband. Det är rätt tunt och viker sig lite ibland.
Har inte använt det på ett tag men nu är man igång igen =)
Det var Johannas härliga syster som har gjort det. Då känns det ännu lite mer speciellt. Ingen som har ett lika dant och jag är jätte glad.


Om ni tycker jag ser svart ut kring ögonen så är jag det också.
Tittade på tv4.se på MJ:s minnesstund.
Grät när jag hörde tal och fortsatte när jag hörde heal the world.

Nej nu blir det ett bad så får vi se vad jag hittar på sen.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar