torsdag 23 juli 2009

En timme kvar

Nu är det bara en timme kvar och sen åker jag ifrån det här regnvädret.
Fy va det regnar just nu. Tur att man slipper ut när man ska köpa lunchmat.

Fick ett livstecken ifrån Johanna idag också! Hon verkar ha det bra.
Jag saknar henne!!! Känns konstigt att hon varit borta så länge och sen är det 5 dagar kvar innan hon kommer hem.
Vi ska försöka ordna en träff när hon kommer hem och kika på massa kort och tjöta.

Hoppas det är lite varmare på tåget än här inne...
Jag hade tänkt att jag skulle skippa datorn idag så blir väskan lite lättare också, men nu när jag inte har så mycket grejer med mig så kunde jag lika gärna ta med mig den och surfa runt i 2 timmar. Får se om jag kommer in på internet idag...det gjorde jag aldrig på hemresan från sthlm sist...vet inte vad som var fel.

Ha en skön helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar