torsdag 30 juli 2009

epilator...

Var så trött på jobbet idag...väldigt seg, mend et var nog för att jag hade ont i huvudet också.
Men sen kom Katrin och Monica till kontoret sista halvtimmen.
Vi hade så mysig eftermiddag.


Vi på barsidan och drack ett glas rosé

Vi fortsatte till Hard rock och drack en drink innan vi gick hem.


Monica och Cosmo =)


Jag och min kompis Cosmo


Kattis körde på en strawberry daquari..eller hur det nu stavas.
Vi kom hem och Katrin hade med sig sin epilator för hon tänkte minsann plåga Maria.
Men det gick inte. Det gjorde på tok för ont.
Jag fick göra det själv, men lät en del emellan åt kan jag säga.

Här syns det nog att det inte är så himla skönt.


Men till slut fick jag in snitsen...haha
Eller benet domnade bort då gick det bättre.
Sen skulle hon göra armhålan. Alltså den smärtan...har jag aldrig varit med om maken.
Ok att det kan göra ont att göra vissa saker men det här gjorde löjligt äckligt ont!
Men med nån pause emellan så gick det fint.
Jag skrek ju till ibland så mina grannar undrade nog men skönt nu. Svider gott...haha
Nu blir det lite tv och sen sängen. Sovmorgon imorn till 0930 också tack vare min söta chef.
Kram




1 kommentar:

  1. Hahaha.. ja det gör löjligt äckligt ont! bättre att vaxa.. går ju mkt fortare! kom till mig sen när jag har öppnat mitt SPA ;) puss / K

    SvaraRadera