tisdag 14 juli 2009

Göteborg igen

Hej alla!
Hoppas allt är bra med er.
Nu är jag tillbaka i Göteborg igen.
Lite trött och seg men känns ändå skönt att vara hemma igen.
Har haft jätte sköna dagar i Sthlm!
Bodde hos min härliga älskade vän Kristin och hennes kille Rickard.
Träffas ju inte så ofta, men det ska vi bli bättre på!
Igår gick vi först nästan 8 km och sen så käkade vi sushi buffé det var inte alls dumt kan jag säga. Oj va mätta vi vart. Speciellt jag och Kristin. Var nog mätt ända till kl 7.
Efter det fixade vi till oss och åkte till Barkaby för R skulle köpa en GPS till deras nya bil.
Jag och kristin vi pillade runt på apparaterna...eller det var kanske bara jag. PillMaria. Älskar att trycka och pilla på allt. Jag och alla barn =)
Jag och Kristin i bilen innan R kom.
Kristin som är Hudterapeut har fixat min make-up för dagen =)
GPS:en är på plats och dags att åka till Kista galleria.
Nu är jag berest.
Inga kort därifrån men vi hade skoj. Var inte på nåt shopping humör men handlade ett par örhängen och lite nya trosor.
När vi kom hem så åt vi Tacos och drack vin på deras balkong. Hur skönt som helst.
Kul att bara sitta och lyssna på musik och bubbla lite.
Undrar om Rickard vart uttråkad...haha
Dagarna går så fort och sen var det dags för mig att åka hem igen.


På pendeln hem. Nya örhängerna och en ny fräsch sminkning från Kristin.
Gillar!!!!
Mådde lite halvkasst på tåget när jag åkte från Sthlm.
Vart nog lite åksjuk...brukar inte bli det men åker man baklänges i x2000 och läser och fixar med datorn kanske det inte är så konstigt.
Nu är jag hemma i alla fall vilket är jätte skönt.
Borta bra men hemma bäst.
Gillar Göteborg!

Hemma i soffan!


Nya örhängerna. Såg att jag hade med dom på ett kort när jag satt och skrev ihop detta nu, men här kommer en bättre bild kanske.
Tittade precis på vädret och skulle kanske betalat lite extra för biljetten hem och stannat en extra dag =)
Jag som trodde att det skulle bli sol i Göteborg. Så stod det imorse i alla fall, men inte nu.
Nu är det sol, moln och regn.
Får se hur det blir med havet imorn.
Nu måste jag plocka ur väskan.
Kramar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar